گزارش|

پرسپولیس روی کاکُل خارجی‌ها و باتجربه‌ها/ تیم گاریدو راه افتاد

0:15 - 11 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۰۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیس روی کاکُل خارجی‌ها و باتجربه‌ها/ تیم گاریدو راه افتاد
تیم فوتبال پرسپولیس در سومین هفته از لیگ برتر موفق به کسب پیروزی و بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا در مسیر موفقیت قرار گیرد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس که فصل را نه چندان خوب شروع کرده بود و با ۲ تساوی می‌رفت که مانند رقیب سنتی‌اش وارد بحران و حاشیه شود با پیروزی ارزشمندی که مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم بدست آورد در مسیر موفقیت قرار گرفت.

پرسپولیس که تا پیش از هفته سوم موفق به کسب پیروزی نشده بود و با ۲ تساوی در هفته‌های اول و دوم مقابل ذوب‌آهن و تراکتور گام به دیدار برابر سرمربی سابق خود گذاشته بود سرانجام راه پیروزی را پیدا کرد تا در مسیر قهرمانی قرار گیرد.

سرخ‌پوشان در این دیدار مانند یک تیم مدعی ظاهر شدند و در بیشتر فاکتور‌های فنی برتر از حریف اهوازی خود بودند، اما شاید آنچه بیش از هر چیزی گاریدو و همکارانش را خوشحال کرد ثبت نخستین کلین شیت فصل بود تا پرسپولیس در این فاکتور هم نمره قبولی را کسب کند.

شاگردان گاریدو با به ثمر رساندن ۲ گل در این مسابقه با ۴ گل زده و ۲ گل خورده نه تنها برای اولین بار موفق به ثبت کلین شیت شدند بلکه قدرت تهاجمی خود را در کنار ثبات خط دفاعی به رخ مدعیان کشیدند تا در ادامه راه برای رسیدن به بالای جدول و حضور در جمع مدعیان گام بردارند.

 

 

پرسپولیس روی کاکُل خارجی‌ها و باتجربه‌ها/ تیم گاریدو راه افتاد

بعد از تساوی هفته اول برابر ذوب‌آهن و سپس توقف مقابل تراکتور هواداران و کارشناسان داشتند کم کم نگران این تیم می‌شدند، اما سرانجام جمعه شب این نگرانی برطرف شد و با نمایش درخشانی که شاگردان گاریدو در دیدار مقابل فولادخوزستان داشتند بالاخره راه افتادند و راه پیروزی را پیدا کردند تا در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و از جمع مدعیان جا نمانند.

اما آنچه بیش از هر چیز در این دیدار به چشم آمد درخشش بازیکنان خارجی این تیم از جمله اوستون اورونوف و آلکسی گوندوز بود که در کنار ستاره باتجربه پرسپولیس یعنی وحید امیری گره از کار پرسپولیس و گاریدو باز کردند.

اورونوف که بار‌ها نشان داده بازیکن روز‌های سخت و سرنوشت‌ساز است در این دیدار هم روی یک حرکت انفرادی به قلب دفاع حریف زد و با ضربه‌ای تماشایی قفل دروازه فولاد را باز کرد تا خیال گاریدو و شاگردانش راحت شود، اما در نهایت این وحید امیری باتجربه بود که تیر خلاص را به حریف زد تا ۳ امتیاز پیش از سوت پایان مسابقه به حساب سرخپوشان واریز شود.

البته در این میان نباید از درخشش آلکسی گوندوز نیز غافل شد چه بسا اینکه وی با چند مهار فوق‌العاده مانع باز شدن دروازه پرسپولیس شد تا سرخپوشان را در بازی نگه دارد.

با این حساب می‌توان عنوان کرد که پرسپولیس گاریدو در دیدار مقابل فولاد روی کاکُل خارجی‌ها و باتحربه‌هایش چرخید تا تیم گاریدو در مسیر موفقیت قرار گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *