بادامکی: به میزبانی در خارج از کشور فکر هم نمی‌کنیم/ دوست داریم در استادیوم آزادی و با هوادارانمان بازی کنیم

11:18 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۹۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بادامکی: به میزبانی در خارج از کشور فکر هم نمی‌کنیم/ دوست داریم در استادیوم آزادی و با هوادارانمان بازی کنیم
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: باتوجه به شرایط و تغییراتی که در تیم داشتیم احتیاج به هوادارن داریم. کار برایمان سخت است و امیدوارم بتوانیم در تهران بازی کنیم.

خبرگزاری میزان - حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست بررسی شرایط ورزشگاه شهدای شهرقدس برای میزبانی از لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من تماشاچی با حضورش کار را سخت می‌کند و، چون دور استادیوم هم فضای باز است کنترلش سخت می‌شود. همه ما مطمئنیم که بیشتر از هشت هزار نفر به ورزشگاه خواهند آمد.

وی افزود: در اختیار ما نیست که بخواهیم گزینه دیگری معرفی کنیم. بالاخره هر استادیومی در هرکجای کشور مشکلات خودش را دارد. قطعا دوست داریم در استادیوم آزادی و با هواداران خودمان بازی کنیم. باتوجه به شرایط و تغییراتی که در تیم داشتیم احتیاج به هوادارن داریم. کار برایمان سخت است و امیدوارم بتوانیم در تهران بازی کنیم.

بادامکی ادامه داد: مسئولان درحال تلاش هستند که که استادیوم را برسانند و مطمئنم این اتفاقات خواهد افتاد، اما ورود تماشاچی با این تعداد کار را سخت می‌کند، چون قطعا بالای ۸ هزار نفر به ورزشگاه خواهند آمد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اظهار نظر امیری مبنی بر احتمال میزبانی پرسپولیس در خارج از کشور گفت: فعلا چنین گزینه‌ای در تفکرات باشگاه نیست و ما دوست داریم در تهران بازی برگزار کنیم. کمترین حق تماشاگران ما این است که تیمشان در شهر خودش بازی کند تا بتوانند بیایند و مارا حمایت کنند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *