تدوین طرحی برای حمایت از خبرنگاران در مرکز پژوهش‌های مجلس

12:45 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۹۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تدوین طرحی برای حمایت از خبرنگاران در مرکز پژوهش‌های مجلس
رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه شرافت خبرنگاران در امانت‌داری از خبر است گفت: مرکز پژوهش‌ها طرحی برای حمایت از خبرنگاران تهیه کرده و به مجلس و دولت تقدیم می‌کند.

خبرگزاری میزان - بابک نگاهداری صبح امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ما در مرکز پژوهش‌ها با خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی به نوعی همکار هستیم و همه روی یک موضوع یعنی واقعیات جامعه کار می‌کنیم.

رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: کار ما تحلیل واقعیات و کار شما اطلاع‌رسانی واقعیات است لذا در صورت تعامل فکری می‌توان به بهترین شکل برای رفع مشکلات بهتر جامعه حرکتی رو به جلو داشت.

وی بیان داشت: ما سعی می‌کنیم شرافتمندانه درباره واقعیات کار کنیم و استقلال کارشناسی را در پرداختن به واقعیات حفظ کرده و اجازه ندهیم رویکردهای مداخله‌جویانه، مداخله‌ای در مسیر کار پژوهشی داشته باشد.

نگاهداری اظهار کرد: شرافت شما خبرنگاران نیز در امانت‌داری خبر است که واقعیات را انعکاس دهید. تلاش همه ما باید حفظ منافع ملی و حرکت با قدرت و با شجاعت در راستای پیشرفت کشور باشد.

رئيس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر اینکه مرکز پژوهش‌ها هیچ‌گاه به دنبال سیاسی کاری نبوده است، گفت: گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها براساس کار کارشناسی و بدون توجه به نگاه سیاسی تهیه می‌شود و این با همه دولت‌ها تعامل حداکثری دارد.

وی با اشاره به دغدغه خبرنگاران برای تهیه طرحی در راستای حمایت از خبرنگاران و سازمان نظام صنفی خبرنگاران گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس پیش نویس این طرح را با استفاده از نظرات خبرنگاران برای ارائه به مجلس و دولت تهیه می‌کند. 

گزارش تصویری

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *