انعکاس بازی‌های پارالمپیک در رادیو ایران

15:24 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۵۹۶
انعکاس بازی‌های پارالمپیک در رادیو ایران
هفدهمین دوره باز‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۷ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام شبکه رادیویی ایران، هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی با حضور ۴۴۰۰ ورزشکار از ۱۸۸ کشور در ۲۲ رشته برگزار می‌شود.

رضا بحیرایی مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران، ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان پارالمپیک ایران گفت: کاروان ورزشی ایران با نام «فرزندان ایران» با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی والیبال نشسته، گلبال، پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراوزنه برداری، پاراشنا، پاراتیروکمان، پاراتکواندو، پاراجودو و پاراکانو و با شعار «ایمان، ایثار و افتخار» در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: دو برنامه «روی خط ورزش» به تهیه کنندگی جواد فیاضی و احسان زارع و با اجرای حسین معتمد هاشمی و میثم کریمی و برنامه «ورزش ایران» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و احسان زارع و اجرای میلاد یزدانی و حسین معتمد هاشمی اخبار و رویداد‌های کاروان پارالمپیک را منعکس می‌کنند.

بحیرایی خاطرنشان شد: «روی خط ورزش» شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸:۴۰ و «ورش ایران» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۴۵ و پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ تقدیم می‌شود.

مدیرگروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در پایان افزود: حسین معتمد هاشمی کارشناس ورزشی رادیو ایران خارج از زمان برنامه‌های نام برده شده اخبار و رویداد‌های مهم پارالمپیک را در «روی خط پارالمپیک» برای مخاطبان رادیو ایران منعکس می‌کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پاراالمپیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *