۹۵ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران در جویبار بررسی شد

14:15 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۵۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۹۵ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران در جویبار بررسی شد
۹۵ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان در شهرستان جویبار، مورد بررسی قرار گرفت و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شد.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه برگزاری جلسه دیدار مردمی در جویبار، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی دادگستری مازندران، دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در حوزه‌های قضایی سراسر استان است که در این راستا امروز دیدار با مردم شریف شهرستان جویبار انجام شد و با توجه به اطلاع رسانی از پیش انجام شده، ۹۵ نفر از مردم این شهرستان درخواست‌های خود را در جلسه ملاقات مردمی مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: کاهش و رفع اطاله دادرسی، نحوه رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام صادره از جمله موضوعات مطروحه مردم شهرستان جویبار بود که در این راستا، ضمن مطالبه پرونده‌ها و مطالعه دقیق موارد مد نظر، دستورات قضایی لازم در خصوص درخواست‌های مطرح شده، صادر شد.

پوریانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید و خاطرنشان کرد: نصب دوربین در ورودی شهر‌ها و روستا‌ها و مکان‌های ضروری، در کشف و پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود که در این راستا با پیگیری موضوع از سوی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان و برگزاری جلسات با فرمانداران، بخشداران و مسئولین محلی، باید نسبت به نصب دوربین در اماکن و بخش‌های مهم توسط مسئولین ذیربط اقدام شود.

 رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت همراه صبح امروز در ابتدای ورود به شهرستان جویبار، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام والای شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

پوریانی همچنین صبح امروز و پیش از برگزاری جلسه ملاقات مردمی، ضمن بازدید از روند رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری و دادسرای جویبار، با همکاران قضایی و اداری این شهرستان نیز دیدار کرد.

معاونین دادگستری استان و مسئولان قضایی شهرستان جویبار نیز در این بازدیدها، رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *