مسئولان قضایی دادگستری مازندران به درخواست ۱۸۵ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند

9:32 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۴۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری مازندران به درخواست ۱۸۵ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان به ۱۸۵ درخواست در ملاقات مردمی این هفته رسیدگی کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در حاشیه این ملاقات مردمی اظهار کرد: دیدار مردمی و بدون واسطه رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان، در عمل به برنامه‌های تعیین شده در سند تحول قضایی برای تقویت ارتباط مردم با قوه قضاییه، طبق روال سه شنبه‌های هر هفته برگزار شد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: دیدار‌های مردمی با حضور مسئولان قضایی در راستای تکریم مراجعان به دستگاه قضایی استان برگزار می‌شود و شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم از جمله اهداف برگزاری این جلسات است.

پوریانی همچنین با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی ضمن حضور در جمع مردم و اطلاع از مشکلات آن‌ها، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مطالب مطرح شده مراجعان صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در دیدار مردمی این هفته مسئولان قضایی مازندران، ۱۸۵ درخواست مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این رابطه صادر شد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *