رئیس کل دادگستری استان بوشهر از ۴ خانواده زندانی نیازمند سرکشی کرد

9:43 - 04 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۰۲۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از ۴ خانواده زندانی نیازمند سرکشی کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه مدیر کل زندان‌های استان، رئیس زندان مرکزی و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان بوشهر از ۴ خانواده زندانی نیازمند شهر بوشهر سرکشی کردند.

خبرگزاری میزان-  مهدی مهرانگیز در سرکشی از ۴ خانواده زندانی نیازمند ضمن رسیدگی به درخواست قضایی آنان بسته‌های حمایتی معیشتی و کمک‌های نقدی به این خانواده‌ها اهدا کرد.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت و سرکشی از خانواده‌های زندانیان گفت: این امر مهم در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته و به کلیه مسئولان حوزه‌های قضایی تاکید شده است که از خانواده‌های نیازمند زندانیان سرکشی کنند و علاوه بر رسیدگی به درخواست‌های قضایی آن‌ها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات معیشتی آن‌ها قرار گیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: یا توجه به به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس در صدد هستیم طرح کمک به فرزندان این خانواده‌های نیازمند صورت گیرد و با اهدای کمک‌های نقدی و تهیه لوازم‌التحریر و موارد دیگر آن‌ها را یاری کنیم که به کلیه مسئولان حوزه‌های قضایی نیز تاکید شده تا این موضوع را مد نظر و در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *