هتک حرمت قرآن کریم از سوی نظامیان صهیونیست در غزه

17:49 - 03 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۹۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
هتک حرمت قرآن کریم از سوی نظامیان صهیونیست در غزه
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه کارزار خود ضد مساجد و مقدسات مسلمانان، اقدام به هتک حرمت قرآن کریم کرده و از این اقدام تصویربرداری کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - تصاویری که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حال هتک حرمت قرآن کریم در مسجدی در نوار غزه هستند. 

شبکه الجزیره گفت که این تصاویر را از ویدیوی ضبط شده از سوی نظامیان صهیونیست به‌دست آورده است.

این فیلم نشان می‌دهد که نظامیان صهیونیست وارد مسجد بنی‌صالح در شمال نوار غزه شده و سپس نسخه‌های قرآن، کتاب مقدس مسلمانان را در داخل مسجد پاره کرده و آتش زدند. 

در تصاویر دیگری نیز دیده می‌شود که ارتش اشغالگر در حال تخریب مسجد جامع خان‌یونس، یکی از قدیمی‌ترین مساجد غزه که ۹۶ سال پیش ساخته شده، است. 

تخریب مساجد و هتک حرمت قرآن کریم توهین به ایمان حدود ۱.۹ میلیارد مسلمان در سراسر جهان است.

در جریان تهاجم ۱۰ ماهه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، صد‌ها مسجد، از جمله یک مسجد بزرگ با قدمت حدود هزار و ۴۰۰ سال، به‌طور جزئی یا کامل تخریب شده است.

به گفته دفتر رسانه‌ای غزه، ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۶۰۹ مسجد را به‌طور کامل، ۲۱۱ مسجد را به‌طور جزئی و همچنین ۳ کلیسا را در سراسر غزه ویران کرده است.

از زمانی که رژیم صهیونیستی ۱۰ ماه پیش کارزار خود را علیه غزه آغاز کرد، ده‌ها کشور و گروه‌های بشردوستانه بین‌المللی بمباران بیمارستان‌ها، تاسیسات غیرنظامی و عبادتگاه‌ها را محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *