گفت‌وگو|

نماینده مجلس: از قوه قضاییه می‌خواهیم گروهک تروریستی منافقین را به اشد مجازات برساند

9:29 - 04 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۲۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: از قوه قضاییه می‌خواهیم گروهک تروریستی منافقین را به اشد مجازات برساند
نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین را اقدام بسیار ارزشمند دستگاه قضا دانست و گفت: ما از قوه قضاییه انتظار داریم گروهک جنایتکار منافقین را به اشد مجازات برساند.

 محمد میرزایی‌ در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: برگزاری این دادگاه برای محاکمه گروهکی که بالغ بر ۱۷ هزار تن از هموطنان ما را شهید کرد اقدام بسیار ارزشمندی است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس ادامه داد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین از جمله کار‌های بر زمین مانده قوه قضاییه بود که در دوران مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای دنبال می‌شود و با سرعت خوبی پیش می‌رود.

وی ضمن اشاره به اینکه اعضای گروهک تروریستی منافقین به ناحق خون ملت ما را بر زمین ریختند گفت: ضروری است قوه قضاییه با اقتدار این موضوع را پیگیری کند و به سرانجام برساند.

میرزایی افزود: اعضای گروهک تروریستی منافقین آسیب‌های فراوانی را به این مملکت وارد کردند و منابع انسانی ما را ترور و به شهادت رساندند،. بسیاری از مسئولین رده بالای نظام توسط این جنایتکاران شهید شدند که مردم می‌توانستند امروز از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: ما از قوه قضاییه انتظار داریم گروهک جنایتکار منافقین را به اشد مجازات برساند. از نظر قانونی و بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که با کشورهای متعدد داریم پلیس بین‌الملل موظف است بعد از صدور رای نهایی دادگاه برای برگرداندن این جنایتکاران همکاری لازم را داشته باشند و مجلس نیز آماده هر گونه همکاری با دستگاه قضاست.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *