گفت‌وگو|

نماینده مجلس: با روشن شدن چراغ قرمز اینترپل فضای ناامنی برای منافقین به وجود خواهد آمد

7:57 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۰۷۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: با روشن شدن چراغ قرمز اینترپل فضای ناامنی برای منافقین به وجود خواهد آمد
نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس از اقدام دستگاه قضا در برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند گفت: برخی عوامل بیرون از کشور همکاری نمی‌کنند، اما با روشن شدن چراغ قرمز اینترپل فضا برای این جنایتکاران ناامن خواهد شد.

یاسر اسلام‌دوست در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: برگزاری این دادگاه اقدام بسیار درستی است و باید این افراد جنایتکار در محضر مردم حاضر و پاسخگو باشند.

نماینده مجلس دوازدهم افزود: در جریان بررسی دادگاه از اصول دادرسی از جمله حق تعیین وکیل و ... نباید غافل بمانیم و منافقین از حقوق خودشان محروم نباشند که در دادگاه منافقین به خوبی دیده شده است و وکلای تسخیری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مجلس از اقدام دستگاه قضا در برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند، گفت: محاکمه منافقین در دادگاه‌های داخل کشور اقدام بسیار درستی است و آن‌ها حتماً باید در محضر مردم بزرگ ایران پاسخگو باشند.

اسلام‌دوست با بیان اینکه در صورت صدور رای دادگاه می‌توان با ظرفیت قانونی منافقین را از طریق پلیس بین‌الملل پای میز محاکمه آورد اظهار داشت: البته برخی عوامل بیرون از کشور همکاری نمی‌کنند، اما با روشن شدن چراغ قرمز اینترپل فضای ناامنی برای این جنایتکاران به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *