گفت‌وگو|

نماینده مجلس: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین می‌تواند به نقطه کانونی توجه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شود

8:00 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۱۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین می‌تواند به نقطه کانونی توجه آزادی‌خواهان جهان تبدیل شود
نماینده مجلس با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین می‌تواند برای جهانیان الگو باشد تاکید کرد: این دادگاه ظرفیت آن را دارد که به نقطه کانونی توجه آزادی‌خواهان تبدیل شود.

 عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: طی سال‌های گذشته و به ویژه در دهه ۶۰ این گروهک جنایت‌های زیادی مرتکب شدند و بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را به شهادت رساندند.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس ادامه داد: منافقین یک جریان فاسدی بودند که از ابتدای انقلاب اسلامی بنا را بر مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران گذاشتند و صدمات زیادی به مردم وارد کردند.

وی با بیان اینکه آثار جنایت‌های این گروهک تروریستی هنوز هم در کشور ما باقی مانده است گفت: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین کمی با تاخیر تشکیل شده است اما باز هم قابل ستایش است.

فیاضی افزود: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین بر اساس قانون اساسی حرکت می‌کند و به نفع انقلاب اسلامی و مردم ایران خواهد بود.

نماینده مجلس دوازدهم گفت: متاسفانه امروزه نظام سیاسی جهان منطبق با عدالت حرکت نمی‌کند و سازمان‌ها و دادگاه‌های بین‌المللی آنگونه که باید و شاید به نفع مظلومین و محرومین و کشور‌هایی که مورد ظلم قرار می‌گیرند رفتار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک منافقین می‌تواند برای جهانیان الگو باشد تاکید کرد: این دادگاه ظرفیت آن را دارد که به نقطه کانونی توجه آزادی‌خواهان تبدیل شود و در سیاست و مراودات جهانی اثرگذار باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *