دقیقی: اینکه VAR در همه بازی‌ها وجود ندارد باعث تاسف است

22:01 - 02 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۸۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: اینکه VAR در همه بازی‌ها وجود ندارد باعث تاسف است
سرمربی شمس آذر گفت:‌ اینکه VAR به ایران آمده جای شکر دارد. اینکه همه بازی ها نیست باعث ناراحتی است و احقاق حقوق برابر نمی شود.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر بعد از تساوی تیمش برابر چادرملو در نشست خبری، اظهار داشت: روز هوادار را به تمامی عزیزانی که در استادیوم و پای تلویزیون و با فوتبال زندگی می‌کنند تبریک می‌گویم. تبریک ویژه من به هواداران قزوینی است و همچنین اربعین حسینی را هم تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: قبل از گل زدن ما حریف بازی بسته و وقتی توپ می‌گرفتن در ضدحملات برنامه داشتند. ما مالکیت داشتیم و روی برنامه‌ای که داشتیم به گل هم رسیدیم. اما زمانی که دست ناخواسته به پاپی خورد و بازیکن ما اخراج شد ۱۰ نفره شدیم و همان موقع هم گل خوردیم. تک موقعیت‌هایی که به حریف دادیم از نظم خودمان دور شده بودیم. بازیکنان ما از نظر شرایط بدنی عقب هستند. باید از تعطیلات پیش رو استفاده کنیم و با شرایط بهتری فصل را دنبال کنیم.

دقیقی گفت: وقتی تیم ۱۰ نفره شد و گل خوردیم مجبور به عقب نشینی شدیم. اما پیش از گل شرایط خوبی داشتیم.

سرمربی شمس آذر افزود: سیکل تمرینی مناسب و استراحت و خوب باعث بازی باکیفیت و نتیجه می‌شود. ما باید مدیریت بحران می‌کردیم و بهترین تصمیم گیری را برای اهداف کوتاه مدت در این سه بازی به نتیجه خوبی برسیم. وقتی که آمدم ۸۰ درصد بازیکنان جدا شدند. فراز امامعلی، حسین گودرزی، و… از تیم جدا شدند و باید، اما شرایط را به سود خودمان در ادامه فصل کنیم.

وی ادامه داد: اینکه وار به ایران آمده جای شکر دارد. اینکه همه بازی‌ها نیست باعث ناراحتی است و احقاق حقوق برابر نمی‌شود. انشاالله تعدادش بیشتر شود و امیدوارم وزیر ورزش که انسانی فوتبالی است از نظر زیرساخت کار کند و بتوانیم همه استادیوم‌ها داشته باشیم.

دقیقی گفت: بازیکن من جلوی بازیکن حریف بود و مالک توپ بود. گفتند که دست به صورت بازیکن حریف خورده و ما احترام می‌گذاریم به داور.

سرمربی شمس آذر در آخر خاطرنشان کرد: ما الان شرایط آرمانی هستیم. اینکه کل ایران انتظار بیشتری از شمس آذر دارند باعث افتخار ماست، اما با شرایطی که الان داریم باید اهداف کوتاه مدت را دنبال کنیم. باید از تعطیلات استفاده کنیم و در ادامه بازی بهتری را ارائه دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *