گفت‌وگو|

پیرجهان: پرداخت هزینه‌های مربی خارجی برایم سخت شده بود/ خودم با خودم تمرین می‌کنم

9:45 - 02 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پیرجهان: پرداخت هزینه‌های مربی خارجی برایم سخت شده بود/ خودم با خودم تمرین می‌کنم
رکورددار دوی ۴۰۰ متر مانع ایران از رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران برای داشتن مربی خارجی درخواست کمک کرد.

مهدی پیرجهان در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با شرایط بدنی و آمادگی جسمانی خود در لیگ برتر دوومیدانی اظهار داشت: پس از وقفه‌ای که بین پیکارهای المپیکی و دیگر مسابقات رخ داد، متأسفانه در مرحله یکی مانده به آخر المپیک پای من کش آمد و دیگر نتوانستم ادامه بدهم و بدشانس بودم.

کنار نکشیدم زیرا هدف دارم و می‌خواهم انتهای این مسیر را ببینم

وی افزود: کنار نکشیدم زیرا هدف دارم و می‌خواهم به راهم ادامه بدهم تا انتهای این مسیر را ببینم. پیرجهان باید کاری را انجام بدهد که می‌خواهد و آرزو دارم مردم کشورم را شاد کنم و برای ایران قدمی بردارم؛ کاری که خیلی از بزرگان ورزش ما انجام داده‌اند. هدف من بزرگ است و از مسئولان می‌خواهم که واقعاً من را در این مسیر حمایت کنند. در هر صورت خدا را همیشه در کنار خودم احساس می‌کنم و امیدوارم بتوانم نام ایران را در مسابقات فراملی دوومیدانی سربلند نگه دارم.

رکورددار دوی ۴۰۰ متر مانع ایران در ادامه درباره حضورش در لیگ برتر دوومیدانی بیان کرد: عضو کوچکی از باشگاه بزرگ کارا ماشین هستم. تمامی کادر فنی و عوامل تیم اهداف بزرگی دارند و من خیلی خوشحالم که در این تیم هستم. خداراشکر با حمایت‌های مسئولان این تیم، تمام بچه‌ها انگیزه مضاعفی دارند و با جان و دل تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله این تیم با اقتدار قهرمان شود.

امیدوارم حدادی کمکم کند 

پیرجهان درباره ریاست حدادی در فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: نام احسان حدادی بزرگ است و از بزرگان دوومیدانی است؛ ان‌شاءالله بتواند در مدت حضورش کارهای بزرگی انجام دهد و مثمرثمر باشد. بی‌صبرانه منتظر آغاز برنامه‌های آینده او هستیم. امیدوارم اردوهای آماده‌سازی خوبی برای ما در نظر بگیرد؛ قول‌هایی هم داده شده که امیدوارم عملی شوند. در هر صورت حضور حدادی قوت قلبی برای ماست و امیدوارم بیش‌تر از گذشته به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران در پاسخ به پرسشی در رابطه با شرایط فنی و آماده‌سازی‌اش در پایان خاطرنشان کرد: من مربی ندارم و هزینه بالای مربی صربستانی را نتوانستم متقبل شوم. بعد از المپیک دیگر با هیچ مربی کار نکردم و پرداخت هزینه‌ها برایم سخت شده بود چون خودم تمام این هزینه‌ها را پرداخت می‌کردم. متأسفانه الان خودم با خودم تمرین می‌کنم و تمریناتم را پیگیری می‌کنم و از احسان حدادی این درخواست را دارم که من را کمک کند تا من هم بتوانم یک مربی خارجی داشته باشم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *