شیرقوی: هدفمان از حضور در لیگ دوومیدانی حمایت از قهرمانان است نه تبلیغات

13:10 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۷۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
شیرقوی: هدفمان از حضور در لیگ دوومیدانی حمایت از قهرمانان است نه تبلیغات
سرپرست تیم دوومیدانی کارا ماشین گفت: هدف ما هرگز تبلیغ شرکت خود یا اهدافی از این قبیل نبوده و خواستار حمایت ۱۰۰ درصدی از قهرمانان حقیقی‌ هستیم.

خبرگزاری میزان - هم‌زمان با پایان مرحله دوم لیگ باشگاه‌های کشور در بخش مردان، تیم دوومیدانی کارا ماشین آرنا همچنان با اختلاف زیاد نسبت به رقبا در لیگ پیشتازی می‌کند که با دستاورد‌های مهمی هم‌چون رکوردشکنی در برخی مواد همراه بود.

حسن تفتیان مرد المپیکی کشور در دو‌های سرعت موفق شد رکورد باشگاهی ماده ۱۰۰ متر را که در اختیار خودش بود ۲ صدم ارتقاء بدهد. هم‌چنین سیدامیر زمانپور که سابقه عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد موفق شد در ماده ۵ هزار متر رکورد باشگاهی این ماده را که در اختیار وی بود ارتقاء دهد.

همچنین تیم ۴ در ۱۰۰ متر امدادی با ترکیب مهدی پیرجهان، میلاد سروندی، سجاد آقایی و میلاد ناصح جهان نیز موفق شدند رکورد باشگاهی را با پیراهن کارا ماشین جابجا کنند و به رکورد ملی این ماده نیز نزدیک شوند.

حسن شیرقوی در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: تیم با برنامه‌ریزی مناسبی که توسط کادر فنی تنظیم شده تا به اینجای کار عالی پیش رفته و برای مرحله نهایی لیگ برنامه‌ریزی بهتری طراحی شده است.

سرپرست تیم کارا ماشین در ادامه برنامه مدنظر را این گونه عنوان کرد: تمام ورزشکاران در مرحله آخر تک رشته‌ای به رقابت خواهند پرداخت و با این حرکت پتانسیل خوب ورزشکاران تیم را در جهت شکستن رکورد‌های ملی مواد تخصصی‌شان محک خواهیم زد و بی شک منتظر شکسته شدن رکورد‌های ملی از قهرمانان تیممان باشید، زیرا که این برنامه با پشتوانه فاصله امتیازی که با تیم‌های رقیب در دو مرحله پیش به وجود آورده‌ایم، عملی شده است چرا که تیم کارا پرقدرت در عنوان اول جا خوش کرده و فقط به فکر قهرمانی و امتیازگیری نبوده و صرفاً متمرکز بر هدف‌های بزرگتری نظیر شکستن رکورد‌های ملی شده که امید است این هدف همچون اهداف گذشته به ثمر بنشیند و شاهد حماسه آفرینی هرچه بیشتر از تیم متحد و یکدل کارا ماشین باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین تفکرات حرفه‌ای مدیران شرکت لیفتراک کارا ماشین آرنا، سعید صباحی و خسروی باعث شده تا نوید روز‌های خوبی را در دوومیدانی در پیش داشته باشیم، زیرا که از استعدادیابی در جوانان و نوجوانان نیز استقبال کرده به نحوی که در لیگ جوانان هم تیم‌داری می‌کنند و در تلاشند تا با کمک‌های مالی و معنوی‌شان تنه بی‌جان‌شده دوومیدانی کشور را دوباره به زندگی و نبض رقابت برگردانند و یار و یاور این روز‌های ورزش حرفه‌ای باشند. هدف تیم کارا ماشین آرنا هرگز تبلیغ شرکت خود یا اهدافی از این قبیل نبوده و خواستار حمایت ۱۰۰ درصدی خود از قهرمانان حقیقی‌اند و بدون هیچ چشم‌داشت رسانه‌ای حامی و ناجی دوومیدانی شده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *