عباس آمیان مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان قزوین شد

14:46 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عباس آمیان مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان قزوین شد
عباس آمیان در مراسمی که با حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور، به عنوان مدیر کل جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

خبرگزاری میزان- در مراسمی با حضور سید امیرحسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور، رئیس کل دادگستری استان قزوین و جمعی از مسئولان قضایی، انتظامی و اجرایی که در سالن عدالت دادگستری برگزار شد، از تلاش‌های مصطفی جعفرزاده تقدیر و عباس آمیان به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین منصوب شد.

 سید امیرحسین مهدوی، حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور در این مراسم با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی اظهار کرد: تا سال ۶۷ بیش از ۵ هزار پزشک خارجی با دستمزد بالا در کشور فعالیت می‌کردند و بیماران زیادی برای درمان به خارج از کشور منتقل می‌شدند.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش جوانان علاوه بر اینکه نیاز داخلی در حوزه پزشکی تامین شده، بیماران خارجی زیادی برای درمان به ایران سفر کرده و سالانه ۱۷۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی ارزی ایجاد می‌شود.

مهدوی ضمن تقدیر از خدمات مدیر کل سابق پزشکی قانونی استان قزوین گفت: در حال حاضر تمامی نمونه‌ها در آزمایشگاه پزشکی قانونی استان انجام شده و هیچ نمونه‌ای به خارج از استان ارسال نمی‌شود که این موضوع مرهون تلاش‌های همکاران پزشکی قانونی است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی خدمات در دستور کار قرار دارد، افزود: تمام تلاش ما این است تا وضعیت معیشتی پزشکان و کارکنان پزشکی قانونی را ارتقا دهیم.

۴۰ درصد دعوی موجود در مراجع قضایی ناشی از بی‌اطلاعی حقوق عمومی جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: ما در زمان جنگ تحمیلی به صورت مستمر معنای واقعی کربلا، دین و ارزش‌ها را درک کردیم و با تمام توان برای حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تلاش کردیم و باید امروز نیز همان طور که عاشق حسین (ع) هستیم در فکر و عمل نیز حسینی عمل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: همه مسئولین چه در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید با تمام ابزار‌های موجود برای افزایش آگاهی مردم و افزایش قدرت تحلیل سیاسی و فرهنگی جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد دعوی موجود در مراجع قضایی ناشی از بی‌اطلاعی حقوق عمومی جامعه است، گفت: هر چقدر آگاهی عمومی و حقوقی جامعه بالا باشد آرامش در جامعه بیشتر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری قزوین در پایان افزود: البته در استان با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در معاونت پیشگیری و برگزاری طرح "هر مسجد یک حقوقدان" تلاش می‌کنیم آگاهی عمومی و حقوقی مردم را افزایش داده و با دعوت از مسئولان اجرایی و انتظامی نیز به مشکلات جامعه رسیدگی کنیم.

 در پایان این مراسم از خدمات مصطفی جعفرزاده تقدیر و عباس آمیان به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پرشکی قانونی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *