ارائه خدمات به بیش از ۵۰ هزار زائر اربعین در مرز مهران

12:37 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۷۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
ارائه خدمات به بیش از ۵۰ هزار زائر اربعین در مرز مهران
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان ایلام گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی تاکنون در حوزه‌های مختلف امدادی، درمانی، آموزشی، بشر دوستانه و داوطلبانه، به بیش از ۵۰ هزار زائر خدمات متنوع ارائه شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر_ایلام؛ حمزه محمدی‌مقدم، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در طول این مدت ۶ هزار و ۹۲۷ زائر در درمانگاه صحرایی هلال‌احمر، پذیرش و بستری موقت و سرپایی داشتند و به ۱۲ هزار و ۴۹۱ زائر خدمات امدادی ارائه شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به ایجاد تونل سرد و سایه‌بان مهربانی با همت اعضای داوطلب در مرز مهران، افزود: ۶ هزار و ۲۷۲ زائر، خدمات داوطلبانه شامل: تونل سرد و سایه‌بان مهربانی، ارائه ویلچر، و امورات خیاطی را دریافت کردند.

محمدی‌مقدم با اشاره به مشارکت اعضای فعال جوانان در قالب تیم‌های سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه (سحاب)، بیان کرد: خدمات بشردوستانه تیم‌های سحاب نیز به ۱۳ هزار و ۷۰۹ زائر ارائه شده است و ۱۱ هزار و ۵۳۹ زائر، از طریق توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه را فرا گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۹ مصدوم از طریق تیم‌های امدادی هلال‌احمر از کشور عراق به مرز مهران انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *