کنعانی: صهیونیست‌ها در جنگ علیه غزه دشمنی خود را با ادیان سماوی نشان دادند

14:59 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۵۵۳
کنعانی: صهیونیست‌ها در جنگ علیه غزه دشمنی خود را با ادیان سماوی نشان دادند
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به روند تخریب مساجد و کلیسا‌ها در غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۱۰ ماه گذشته، از این اقدام به‌عنوان دشمنی آشکار با مقدسات ادیان سماوی یاد کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز جهانی مسجد پیامی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

وی نوشت: ۲۱ اگوست سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن مسجدالاقصی، قبله‌گاه اول مسلمانان جهان است؛ این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان همکاری اسلامی به نام روز جهانی مساجد نام گرفت.

کنعانی تصریح کرد: در روز جهانی مساجد، تعرض‌های مکرر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین استمرار نسل‌کُشی وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و تخریب و ویرانی‌های گسترده و هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه را شدیدا محکوم می‌کنیم و بار دیگر جهانیان را به اقدام‌های عملی، فوری و موثر در برابر این رژیم آپارتاید فرا می‌خوانیم.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه، صهیونیست‌ها طی ۱۰ ماه گذشته علاوه بر قتل‌عام بیش از ۴۰ هزار شهروند فلسطینی از جمله هزاران نوزاد و کودک و زن در نوار غزه و کرانه غربی، دست به تخریب و ویرانی گسترده مساجد و کلیسا‌ها زدند و دشمنی آشکار خود با مقدسات ادیان سماوی و آموزه‌های الهی آن‌ها را به روشنی به همه جهانیان نشان داده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *