اوحدی: اولویت اصلی و مهم در بنیاد شهید درمان است

12:41 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۴۸۶
اوحدی: اولویت اصلی و مهم در بنیاد شهید درمان است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به اینکه امیدواریم به اهدافی که در حوزه سلامت و درمان ایثارگران داریم، برسیم، گفت: اولویت اصلی و مهم ما در بنیاد شهید درمان است.

خبرگزاری میزان- سعید اوحدی امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ در نشست تجلیل از پزشکان ایثارگر در آستانه روز پزشک ضمن اشاره به اینکه امیدواریم به اهدافی که در حوزه سلامت و درمان ایثارگران داریم، برسیم، گفت: واژه پزشک مقدس است و انسان ناخودآگاه با این عنوان ارتباط برقرار می‌کند و احساس آرامش می‌کند.

وی ضمن اشاره به سخن پیامبر اعظم (ص) که فرمودند: هرکسی تلاش کند قدمی بردارد در جهت آلام مریض اگر به نتیجه رسد یا نرسد مثل انسانی است که معصوم و بی گناه از مادر متولد شده است، ادامه داد: اولویت اصلی و مهم ما در بنیاد شهید درمان است.

عبدالرضا عباسپور، سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: وظیفه بنیاد شهید برای جامعه ترویج فرهنگ ایثار و برای ایثارگران فراهم کردن امکانات رفاهی است و مهم‌ترین وظیفه ما برای ایثارگران درمان است.

وی ضمن اشاره به اینکه از جامعه ۳ و نیم میلیون نفری درمان یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر با بنیاد شهید در حال همکاری است، ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار جانباز قطع عضو داریم که نیاز به درمان‌های تخصصی و خاصی دارند. 

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید با بیان اینکه باید نظارت بر درمان جامعه هدف به صورت ویژه دنبال شود، افزود: حدود ۷ هزار پزشک داریم که به صورت مستقیم در حال خدمات رسانی به جامعه هدف هستند. 

عباسپور بیان کرد: ۹ هزار مرکز درمانی تحت نظر داریم که روزانه نزدیک به ۵۸ هزار نفر، ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر و سالانه ۲۳ میلیون نفر به این مراکز درمانی در سراسر کشور مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *