مسئولان قضایی دادگستری هرمزگان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کردند

10:16 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۴۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری هرمزگان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کردند
رئیس کل دادگستری هرمزگان و دادستان بندرعباس به همراه جمعی از مسئولان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر بازدید کردند.

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و دادستان بندرعباس با همراهی جمعی از مسئولان در مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر حضور یافت و ضمن دلجویی از افراد دارای معلولیت، در فضایی صمیمی با مدیران، کارکنان و مربیان این مرکز به دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید، ضمن بررسی روند ارائه خدمات و فعالیت‌ها در مرکز نگهداری معلولین ذهنی حرکتی حبیب ابن مظاهر، از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی مسئولین و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان بندرعباس به نفع افراد دارای معلولیت مقیم در این مجموعه تأکید کرد.

قهرمانی گفت: مصمم هستیم در جهت خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی گام‌های مؤثر و تأثیر گذاری را برداریم.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین ضمن تأکید بر تداوم بازدید‌ها از مرکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس، در راستای پیگیری و مرتفع کردن مشکلات این مرکز قول مساعد داد.

گفتنی است مرکز نگهداری معلولان ذهنی حبیب بن مظاهر ظرفیت نگهداری ۱۵۰ معلول را دارد و کلیه خدمات مراقبتی و توانبخشی در این مرکز به معلولان ذهنی ارائه می‌شود.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *