کولیوند: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود

12:22 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۰۲۹
کولیوند: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود
نماینده رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون هیچ مورد فوتى در زمینه گرمازدگی نداشتیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند نماینده رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین حسینی در ارتباط زنده و در جریان بازدید از مرز چذابه گفت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز چذابه وارد کشور عراق شده‌اند که بخش اعظم آن‌ها زوار خارجی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: با سایبان‌ها و تونل‌های هوای سرد و همچنین درمانگاه‌های هلال احمر که برای زائران تعبیه شده است، شرایط خوبی را در خدمات رسانی به مردم داریم.

کولیوند خاطرنشان کرد: درمانگاه‌های هلال احمر در داخل خاک ایران و عراق مستقر شده‌اند و رضایت ‌ندی مردم خیلی خوب است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: مشکلی که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم برخی از اتباع خارجی هستند که مجوز ندارند در پشت مرز منتظر هستند، ولی طرف عراقی اجازه ورود به آن‌ها را نمی‌دهد.

نماینده رئیس جمهور در ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: دستگاه‌های متولی باید اعلام کنند که اتباعی که مجوز ندارند اقدام به سفر نکنند چرا که طرف عراقی اجازه ورود نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون تلفاتی در زمینه گرمازدگی نداشته ایم.

کولیوند گفت: ازدحام جمعیت در ساعات پایانی روز بیشتر است که نشان دهنده تاثیر گذاری آموزش‌های ارائه شده به مردم است، چرا که مردم به این مسئله آگاه شده اند که نباید در طول روز که اوج گرمای هوا است اقدام به پیاده روی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *