نماینده مخالف: عراقچی دستاورد‌های برجام را برای نمایندگان مردم بازگو کند

12:22 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۸۱۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مخالف: عراقچی دستاورد‌های برجام را برای نمایندگان مردم بازگو کند
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ضمن انتقاد از عملکرد وزیر پیشنهادی امور خارجه در مورد عقد قرارداد برجام، گفت: آقای عراقچی دستاورد‌های برجام را برای نمایندگان ملت بازگو کنید.

خبرگزاری میزان - محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌های سیدعباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه، گفت: دلیل مخالفت بنده با وزیر پیشنهادی بر این اساس است که با توجه به تجربیات و تخصصی که شما و آقای ظریف داشتید چرا قراردادی را تحت عنوان برجام امضا کردید که نتوانستید دستاوردی را برای کشور به ارمغان بیاورید.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتی قرآن کریم برای بحث قرارداد‌های دو طرفه مطالب بسیار جامعی بیان کرده اند، ولی چرا شما در عقد قرارداد برجام موارد را رعایت نکردید. البته باید کارشناسان در این خصوص نظر دهند، اما آنچه مورد سوال است این است که دستاورد‌های کشور با توجه به اینکه به تمام تعهدات خود عمل کرده‌ایم چه بوده است.

وی افزود: جا دارد هنگام دفاع از برنامه‌ها و عملکرد خود به بیان دستاورد‌های برجام بپردازید، اینکه ترامپ از برجام خارج شده است بهانه درستی نیست در حالی که ما به تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرد‌ه‌ایم. چرا قراردادی تنظیم شده که این مشکلات را برای کشور ما ایجاد کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *