۵ جلسه دادگاه علنی برخط در دادگستری خوزستان برگزار می‌شود

11:39 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۷۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵ جلسه دادگاه علنی برخط در دادگستری خوزستان برگزار می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان خوزستان از برگزاری پنج جلسه دادگاه علنی برخط در محاکم حقوقی دادگاه‌های استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-زنگنه برگزاری دادگاه‌های علنی را فرصتی برای آشنایی مردم و به ویژه دانشجویان رشته حقوق و کارآموزان قضاوت و وکالت با موضوعات حقوقی برشمرد و گفت: این اقدام مهم قوه قضاییه در راستای برنامه‌های عملیاتی سند تحول و تعالی است که ضمن آموزش مسائل حقوقی، در ارتقای شفاف‌سازی نیز موثر است.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون جلسات متعددی با موضوعات مختلف به صورت برخط برگزار شده است و باتوجه به اینکه امکان حضور علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و بحث و تبادل نظر آنان نیز وجود دارد، مورد استقبال قرار گرفته است.

زنگنه گفت: در ادامه این جلسات، روز دوشنبه بیست و نهم مرداد ماه چند جلسه دادگاه محاکم حقوقی استان خوزستان به صورت برخط و با موضوعات «بی احتیاطی در امر رانندگی» ساعت هشت صبح با قضاوت جلیل جلیل پور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان اندیمشک، «اعتراض به عملیات ثبتی» ساعت ۹ صبح توسط قاضی مجتبی سلیمانی رئیس شعبه ۲ دادگاه عمومی حقوقی مسجدسلیمان و «اعلان بطلان معامله» ساعت ۱۲ با قضاوت سعید عوض پور رئیس شعبه سوم دادگاه حقوقی شهرستان ایذه برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان به مسائل دعاوی خانوادگی می‌توانند ساعت ۱۰ صبح و ۱۱ صبح دو جلسه دادگاه با موضوعات «لغو حضانت» و «اعسار از پرداخت محکوم به» را با قضاوت فردوسی حیدری‌نیا رئیس شعبه اول دادگاه خانواده اندیمشک مشاهده کنند.

علاقه‌مندان  برای شرکت در جلسات رسیدگی علنی برخط استان خوزستان به آدرس https://skyroom.adliran.ir/ch/khoozestan-ecourt مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *