نگاه ما در بخش بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان اقتصادی نیست/مشتری مداری برای ما در اولیت قرار دارد

15:53 - 03 دی 1397
کد خبر: ۴۷۸۸۶۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرعامل بیمه سلامت ایران گفت:در بحث بیمه مکل سازمان بیمه سلامت که از طریق بیمه اتیه سازان حافظ در حال انجام وظیفه هستیم بحث مشتری مداری آنقدر برای ما ارزش دارد که به جای اینکه از طریق مناقصه وعرضه مبالغ پایین‌تر تر یا بالاتر کار را ا. بگیریم به دنبال این موضوع هستیم که گیرنده خدمات تکمیلی اثباتی ما را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه طاهر موهبی در مراسم امضای قرار داد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشور اظهار داشت:نگاه ما در بخش بیمه درمان تکمیلی برای بازنشستگان بحث اقتصادی نیست.

وی ادامه داد:اهمیت سلامت بازنشستگان که نماد صداقت و درستکاری و تجربه و فرهیختگی هستند باعث می‌شود که به هیچ عنوان به این موضوع نگاه اقصادی نداشته باشیم. بازنشستگان پدر ومادر ما هستند، طبیعتا وقتی نگاه ما به بازنشستگان به منزله پدر مادر باشد باعث می‌شود دوستانی که در بخش آتیه سازان مشغول انجام وظیفه هستند از خوش اخلاق‌ترین پرسنل باشند.

موهبتی گفت:در بحث بیمه تکمیلی بازنشستگان باید به صورتی باشد که کار‌ها خیلی سریع انجام شده و بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم. طبیعی است که ما باید محیط را برای ارائه خدمت مطلوب‌تر به عزیزان خود در سیستم بازنشستگی کشوری مناسب سازی کنیم.

وی با بیان اینکه الکترونیک کردن خدمات یکی از راه کار‌هایی است که می‌تواند خدمات به جامعه هدف را مطلوب‌تر کند افزود:اکترونیکی شدن خدمات به این معنا نیست که کار را سخت‌ترکنیم، بلکه باید به گونه‌ای باشد که در ارائه خدمات و در دریافت خدمت بیمه شدگان ما و به طور خاص بازنشستگان عزیز دچار مشکل نشوند.

موهبتی گفت: بررسی اسناد بحثی است کم معمولا موجب می‌شود پرداخت بازنشستگان با تاخیر صورت بگیرد به طور مسلم باید به سمتی حرکت کنیم که افراد مسئول آنقدر اختیارات داشته باشند که اگر بازنشسته‌ای اطلاعات لازم از قوانین را ندارد و این جهل به قانون موجب می‌شود که برای انجام کار تردد داشته باشد این تردد را به حداقل برساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *