انتخابات آمریکا|

جدال نامزد‌ها درباره مسائل کلیدی انتخابات ۲۰۲۴؛ هریس از طرح اقتصادی خود رونمایی کرد

10:47 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۵۴۶
جدال نامزد‌ها درباره مسائل کلیدی انتخابات ۲۰۲۴؛ هریس از طرح اقتصادی خود رونمایی کرد
نامزد‌های انتخاباتی آمریکا در کارزار‌های خود به موضوعات کلیدی در انتخابات از جمله اقتصاد پردخته‌اند.

خبرگزاری میزان - پس از حدود یک سال دوری از پلتفرم ایکس، دونالد ترامپ این هفته به این رسانه اجتماعی بازگشت و از دنبال‌کننده‌های خود این سوال را پرسید: آیا در حال حاضر نسبت به زمانی که من رئیس‌جمهور بودم وضعیت بهتری دارید؟

این پیام تعجب‌آور نیست و به نظر می‌رسد یک راهبرد آشکار برای ترامپ به منظور تمرکز بر موضوع اقتصاد است.

تمرکز بر این موضوع از آنجایی برای نامزد‌های انتخاباتی آمریکا مهم است که نظرسنجی‌ها به‌طور مداوم نشان می‌دهند که رای‌دهندگان آمریکایی به این موضوع بیش از دیگر موضوعات اهمیت می‌دهند.

 یکی از این نظرسنجی‌ها که از سوی اکونومیست/یوگاو در روز‌های اخیر انجام شد، «تورم/قیمت‌ها» و «شغل و اقتصاد» را در میان نگرانی‌های اصلی برای رای‌دهندگان آمریکایی ذکر کرد.

تدابیر سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ

پس از اینکه رئیس‌جمهور سابق آمریکا از یک سوءقصد در ایالت پنسیلوانیا جان سالم به در برد، سرویس مخفی این کشور از شیشه‌های ضدگلوله برای محافظت از وی در گردهمایی‌های انتخاباتی آینده در فضای باز استفاده خواهد کرد.

سرویس مخفی آمریکا قصد دارد تریبون ترامپ را با شیشه‌های ضدگلوله احاطه کند؛ اقدامی که معمولا برای رؤسای‌جمهور و معاونان رئیس‌جمهور این کشور در حال انجام است.

ترامپ از زمان تیراندازی در باتلر، پنسیلوانیا، نزدیک به ۱۲ گردهمایی انتخاباتی برگزار کرده، اما همه آن‌ها در فضای بسته برگزار شدند؛ در تجمع اخیر در هریسبورگ، پنسیلوانیا، ترامپ از مکان برگزاری تجمع ابراز تاسف کرد و گفت: ما از برگزاری تجمع در فضای باز دست نمی‌کشیم.

رونمایی هریس از طرح اقتصای خود

معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری، از پیشنهاد اقتصادی خود در کارولینای شمالی برای ایجاد آنچه که او آن را «اقتصاد فرصت» متمرکز بر طبقه متوسط ​​نامید، رونمایی کرد.

کامالا هریس گفت: حقوق شما باید به اندازه‌ای باشد که کیفیت زندگی خوبی برای شما و خانواده‌تان فراهم کند.

نامزد حزب دموکرات می‌گوید که در این طرح اقتصای بر موضوعاتی از جمله افزایش درآمد طبقه متوسط آمریکا و بهبود وضعیت مسکن تمرکز کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *