گفت‌وگو|

لسانی: نگاه‌ها به اسکیت خیلی بهتر شده/ فقط برای مدال طلا به مسابقات می‌روم

7:45 - 27 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۷۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
لسانی: نگاه‌ها به اسکیت خیلی بهتر شده/ فقط برای مدال طلا به مسابقات می‌روم
عضو تیم ملی فری استایل اسکیت گفت: شرایطم خوب است و طوری بدنم را تنظیم کرده‌ام که اوج آمادگی‌ام برای مسابقات باشد تا ان‌شاءالله بتوانم کشورم را به مدال برسانم.

رضا لسانی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط آمادگی‌اش اظهار داشت: اردوی آمادگی و انتخابی برای مسابقات رولر گیمز ۲۰۲۴ را گذراندیم. تقریباً سطحمان نسبت به مسابقات خیلی خوب است و ۱۰۰ درصد احتمال مدال‌آوری را در این رقابت‌ها داریم، زیرا خوشبختانه تمامی بازیکنان در همه رده‌ها خوب و باکیفیت هستند. 

وی درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات رولرگیمز گفت: خداراشکر شرایطم خوب است و طوری بدنم را تنظیم کرده‌ام که اوج آمادگی‌ام برای مسابقات باشد تا ان‌شاءالله بتوانم کشورم را به مدال برسانم.

امیدوارم بتوانم در مسابقات رولرگیمز طلا بگیرم

عضو تیم ملی فری استایل درباره اینکه اصلی‌ترین رقبایش از چه کشور‌هایی هستند، گفت: ورزشکاران کشور‌های چین و تایوان اصلی‌ترین رقبایم هستند. البته در کنار آن نیز کشور‌های تایلند، کره جنوبی، سنگاپور و به خصوص هند نیز بازیکنان خوبی دارند که از لحاظ فنی دارای سطح بالایی هستند.

داری رنک یک جهان درباره اینکه فکر می‌کند در مسابقات رولرگیمز چه مقامی را کسب خواهد کرد، گفت: ما که به امید مدال طلا به این مسابقات می‌رویم، اما هر چه پیش آید بازهم تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانم مدال طلا بگیرم. 

بعد از بازی‌های آسیایی نگاه‌ها به اسکیت خیلی بهتر شده

لسانی درباره اینکه از نظر حمایتی و نگاه مردم به اسکیت را در چه سطحی می‌بیند، بیان کرد: به نظرم نسبت به ۴، ۵ سال گذشته و از زمانی که به بازی‌های آسیایی رفتیم نگاه‌ها خیلی بهتر شده است به طوری که به دید قهرمانی ما را نگاه می‌کنند. همچنین از لحاظ رسانه و اسپانسرینگ هم وضعیتمان بهتر شده است.

او در پایان خاطرنشان کرد: من طی ۲ سال گذشته در هر مسابقاتی که حضور پیدا کردم، توانستم طلا بگیرم و این باعث شد که با اختلاف رنکینگم از تمام بازیکنان جهان جلو بیفتد و از این بابت بسیار خوشحالم. حتی توانستم در مسابقات بین‌المللی ایتالیا هم صاحب مدال طلا شوم و با این مدال جایگاهم را در رنک یک جهان تثبیت کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *