پایان فاز نخست بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز

13:33 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۶۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پایان فاز نخست بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: فاز نخست عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان اعلام تا آخر پاییز به پایان می‌رسد.

خبرگزاری میزان - حسین طلا در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اظهار داشت: عملیات عمرانی بازسازی ضلع غربی ورزشگاه آزادی همان‌گونه که وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، تا آخر پاییز به پایان می‌رسد.

وی افزود: در فاز نخست عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی، سکو‌های طبقه‌های اول و دوم، جایگاه ویژه و خبرنگاران، وی آی پی‌ها، سی آی پی‌ها، فضای مدیاسنتر خبرنگاران و تونل ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران و صندلی‌گذاری دو طبقه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: قرارداد همکاری مجموعه ورزشی آزادی با قرارگاه خاتم الانبیا ۱۸ ماهه است و طبقه برنامه عملیات عمرانی ضلع غربی تا آخر پاییز به پایان می‌رسد و پس از آن کار بازسازی بخش‌های دیگر ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

طلا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دوشیفت نزدیک به ۵۰۰ کارگر مشغول به فعالیت هستند. این روند با سرعت ادامه خواهد داشت تا ان شاءالله فازه نخست بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز به پایان برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *