گزارش|

واگن‌های چینی چه زمانی به تهران می‌رسد؟

9:00 - 25 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۲۵۷
واگن‌های چینی چه زمانی به تهران می‌رسد؟
سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه اولین رام از قطار تولید شده در کشور چین تا بهمن ماه وارد مدار حمل و نقل شهری می‌شود، گفت: قطار ملی نیز به زودی به حمل و نقل شهری اضافه می‌شود.

خبرگزاری میزان - ترافیک معضل چندین ساله شهر تهران است که همواره در نیمه دوم سال و با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از پیش با آن رو به رو می‌شویم. این معضل به ویژه در روز‌های ابتدایی فصل پاییز شدت می‌گیرد و موجب سردرگمی بسیاری از مردم از جمله والدین دانش‌آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۳۰ روز تا آغاز مهر ماه فرصت باقی است و به نظر می‌رسد برای کاهش مشکلات ترافیکی در اوایل فصل پاییز از الان باید برنامه‎ریزی شود. 

اضافه شدن اتوبوس‌های جدید و اورهال قطار‌های مترو

در همین رابطه عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: مانند هر سال ستاد مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید تشکیل می‌شود. این ستاد در حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل، فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند. همچنین مجموعه حمل و نقل شهرداری تهران نیز تدابیری را برای اضافه شدن اتوبوس‌های جدید و اورهال قطار‌های مترو در این ایام در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه همانگونه که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفته است اولین رام از قطار تولید شده در کشور چین به امید خدا تا بهمن ماه وارد مدار حمل و نقل شهری می‌شود، ادامه داد: امیدواریم قطار ملی نیز به زودی به حمل و نقل شهری اضافه شود.

ایجاد هماهنگی‌ بین مترو، اتوبوس‌رانی، تاکسی رانی و سرویس مدارس 

علیرضا نادعلی، سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مورد ضمن اشاره به اینکه یک رام از قطار چینی آماده است و قرار است بارگیری شود، به میزان گفت: قطعا بیشترین ظرفیت امکانات حمل و نقل که به صورت تدریجی در اختیار شهرداری تهران قرار می‌گیرد باید برای مهر ماه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این حوزه آمادگی‌هایی که برای مقابله با ترافیک مهر ماه را کسب کردند را باید اعلام می‌کنند، افزود: قطعا هماهنگی‌های بین مترو، اتوبوس‌رانی، تاکسی‎رانی و سرویس مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد و ما نیز در صحن شورای اسلامی شهر تهران پیگیر این مسئله هستیم و از مسئولان مربوطه توضیحاتی را در این مورد می‌خواهیم.

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *