رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات ۸۱ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

9:43 - 24 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۱۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات ۸۱ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان به مطالبات و مشکلات ۸۱ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۸۱ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که معاونین رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز حضور داشتند و بیش از دو ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی از جمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی امروز در بندرعباس، با شنیدن مطالبات مراجعین، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

گفتنی است، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در اقصی نقاط استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی کردند.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: my.adliran.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *