رئیس کل دادگستری زنجان در میز خدمت قضایی به درخواست ۲۸ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

15:12 - 23 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۰۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان در میز خدمت قضایی به درخواست ۲۸ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری زنجان در میز خدمت مسئولان قضایی با خانواده شهدا و ایثارگران، در خواست ۲۸ نفر از مراجعان را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان- در میز خدمت مسئولان قضایی با خانواده شهدا و ایثارگران که به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد ۲۸ نفر از خانواده‌های شاهد، جانبازان و ایثارگران و وابستگان آنان ضمن ملاقات چهره به چهره با رئیس کل و مسئولان قضایی استان درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح و پرونده آنان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در این دیدار که دادستان مرکز استان و معاونین قضایی رئیس کل نیز حضور داشتند، با بیان اینکه مجموعه قضایی استان در طول سال روز‌های دوشنبه و در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته قوه قضاییه و دهه فجر دیدار‌های مردمی در مساجد برگزار می‌‎کند گفت: برای حفظ حرمت و جایگاه خانواده شده دیدار‌های مسئولان قضایی با خانواده شهدا در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق افزود: ادای احترام به مقام و جایگاه شهدا در مناسبت‌های گوناگون باید در عمل نیز به منصه ظهور و بروز برسد که یکی از مصادیق آن تکریم خانواده‌های شاهد، جانبازان و ایثارگران در جایگاه مراجعان به دستگاه‌ها به منظور دریافت خدمات است.

رئیس کل دادگستری زنجان در پایان بر استمرار برگزاری میز خدمت در بنیاد شهید خبر تاکید کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *