دادستان جیرفت از کارخانه تولید نایلون گلخانه‌ای بازدید کرد

16:09 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۸۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان جیرفت از کارخانه تولید نایلون گلخانه‌ای بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید قوه قضاییه از واحد تولیدی نایلون کشاورزی این شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - افشین صالحی نژاد در حاشیه بازدید از واحد تولیدی نایلون کشاورزی بیان کرد: برای جامه‌ی عمل پوشاندن به شعار سال و نیز تحقق دستورالعمل‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان کرمان در حمایت از تولید وصنعت گران، امروزاز این واحد بازدید کردیم.

دادستان جیرفت تاکید کرد: در این کارخانه شاهد فعایت مستمر تولید بودیم و به گزارش مدیران کارخانه علیرغم مشکلات موجود فعایت تولیدی بی وقفه ادامه داشته و سالانه بیش از ۸۰۰۰ تن پلاستیک مخصوص کشاورزی تولید می‌شود که به بهبود کشاورزی جنوب استان کرمان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان است، افزود: در حدود مقررات، هر کمکی بتوانیم به تولیدکنندگان می‌کنیم خصوصا در راستای کشاورزی؛ چرا که شغل اکثریت مردم این منطقه کشاورزی است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه در حوزه حمایت از تولید حضور و بازدید میدانی از محل شرکت‌ها و برگزاری جلسات با مسئولین مرتبط و استماع مشکلات بدون واسطه و مستقیم از تولید کنندگان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: حمایت از تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *