فراخوان هلال‌ احمر برای دریافت روایت‌های اربعینی «من نائب شهیدم»

11:22 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۷۸۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فراخوان هلال‌ احمر برای دریافت روایت‌های اربعینی «من نائب شهیدم»
جمعیت هلال‌ احمر در قالب فراخوانی، از امدادگران، نجاتگران و داوطلبان عضو این جمعیت خواست تا روایت‌های اربعینی خود از خدمت به زائران در قالب پویش «من نائب یک شهیدم» را به دبیرخانه طرح «ثبت روایت هر امدادگر به نیابت یک شهید» ارسال کنند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ جمعیت هلال احمر در نظر دارد تا با جمع‌آوری روایت‌های امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو که اربعین ۱۴۰۳ به نیابت یک شهید در حال خدمت به زائران حسینی هستند؛ کتابی نفیس، فیلم‌نامه، مستند و سریالی از خدمات امدادی اعضای هلال‌احمر در مراسم پیاده‎‌روی اربعین تهیه کند.

طبق فراخوان منتشر شده از سوی اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، از همه امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال‌احمر که در شیفت‎‌های امدادی، در مراسم راهپیمایی اربعین به نیابت یک شهید و یا برای خئمت به زائران در عتبات عالیات حضور دارند، دعوت می‌شود تا روایت‌های خود را به دبیرخانه طرح «ثبت خاطرات هر امدادگر به نیابت یک شهید» ارسال کنند. در همین راستا، امدادگران و اعضای داوطبان و جوانان، می‌توانند روایت‌های خود را به آی‎دی تلگرام RCS_۱۱۲_helal یا ایمیل Rcs.news۲۰۲۳@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال روایت‌ها تا ۲۰ شهریور است و قابل تمدید نیست.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *