مشاورعالی فرماندهی نیروی زمینی سپاه: رسانه‌های غربی ابزار بسیاری از جنگ‌ها محسوب می‌شوند

11:14 - 22 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۷۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاورعالی فرماندهی نیروی زمینی سپاه: رسانه‌های غربی ابزار بسیاری از جنگ‌ها محسوب می‌شوند
مشاورعالی فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب با بیان اینکه ابزار بسیاری از جنگ‌ها رسانه‌‌های غربی است گفت: آنها همه تلاش خود را در این عرصه به کار می‌گیرند و رسانه در به هم ریختن کشورها بسیار موثر بوده است.

خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ دوم پاسدار هادی سفیدچیان امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ماه در مراسم گرامیداشت مقام خبرنگار در جمع اصحاب رسانه و فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه بیان داشت: در امپراتوری رسانه طی سال‌های گذشته و در بدو ورود به جنگ‌های بزرگ از جمله جنگ سوریه، ویتنام، لیبی، تشکیل داعش و ... پیوست رسانه‌ای وجود داشت و رسانه در به هم ریختن کشور‌ها بسیار موثر بود.

مشاورعالی فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب ادامه داد: ابزار بسیاری از جنگ‌ها رسانه‌‌های غربی است که همه تلاش خود را در این عرصه به کار می‌گیرند. اول فکرها را آماده و سپس اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فضای مجازی و واقعی دارای یکسری عقب‌ماندگی هستیم گفت: ما هنوز نتوانستیم در جهاد تبیین به خوبی پیگیر باشیم.

سردار سفیدچیان ضمن اشاره به اینکه رسانه باید روایتگری درست و به موقع داشته باشد افزود: ما باید عمیق‌تر، زیباتر و تخصصی‌تر به رسانه بپردازیم و با رسانه‌های مختلف تعامل تخصصی داشته باشیم.

مشاورعالی فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب گفت: رسانه باید بتواند اول بر ذهن مخاطب و سپس بر محور مقاومت اثربخشی داشته باشد و دشمن را به لرزه دربیاورد.

وی گفت: لنز دوربین رسانه از قدرت ما قوی‌تر است، چرا که عمقی برای دوربین و قلم شما وجود ندارد و قلم شما باعث می‌شود بسیاری از موارد تغییر کند.

در این مراسم برخی از خبرنگاران به بیان نطرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان از آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *