برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی کشور، اطلاعات و امور خارجه بررسی می‌شوند

20:41 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۷۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی کشور، اطلاعات و امور خارجه بررسی می‌شوند
صلاحیت و برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی کشور، اطلاعات و امور خارجه به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌های مربوطه مجلس شورای اسلامی بررسی خواهند شد.

خبرگزاری میزان - ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی با بیان اینکه صلاحیت و برنامه‌های دو وزیر پیشنهادی کشور و اطلاعات به‌صورت تخصصی در این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: روند بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی از صبح روز دوشنبه، ۲۲ مرداد تا شب در بازه زمانی یک ساعت و ۳۰ دقیقه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در نشست امروز کمیسیون، طرح و لوایح ارجاعی از صحن مورد بررسی قرار گرفت و از طرفی اعضا و روسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون و همچنین نماینده کمیسیون در اصل نود انتخاب شدند.

همچنین ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون نیز اظهار کرد: جلسه کمیسیون امنیت به مدت سه ساعت برگزار و در ابتدای جلسه رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون گزارشی از نشست محو همه اشکال تبعیض نژادی ژنو ارائه داد و پس از آن آیین نامه داخلی کمیسیون بررسی و تصویب شد.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون سوابق وزاری پیشنهادی دفاع، امور خارجه و اطلاعات بررسی شد و بر اساس برنامه نیز کمیسیون از فردا وارد بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی خواهد شد و وزاری پیشنهادی خارجه، دفاع، آموزش و پرورش، دادگستری، راه، اطلاعات و ارتباطات در کمیسیون امنیت به طور جداگانه حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *