رئیس کل دادگستری سمنان: دستگاه قضایی تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید را به کار بسته است

10:25 - 19 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۲۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: دستگاه قضایی تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید را به کار بسته است
رئیس کل دادگستری استان سمنان بر حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان تمام ظرفیت خود برای رفع موانع کسب و کار و حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف به کار بسته است.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در بازدید از حوزه قضایی شهرستان شاهرود به همراه  معاونین قضایی و دادستان مرکز استان و همچنین مسئولان قضایی شهرستان شاهرود و بسطام در یک نشست صمیمی با نخبگان و فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، مستمع مطالب و مسائل آنان بود.

وی در ابتدای این نشست با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت و اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، تمام ظرفیت خود برای رفع موانع کسب و کار و حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف به کار بسته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: دستگاه قضایی تکالیف و وظایفی پیرامون اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد که با کمک فعالان اقتصادی و نخبگان هر منطقه موارد را پیگیری و در جهت رفع موانع اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه رفع موانع کسب و کار، حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان با همکاری دیگر دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان سمنان با تشکیل کمیته‌های فرعی و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان خود نسبت به برطرف کردن مشکلات قابل حل واحد‌های موجود در سطح استان اقدام می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: دستگاه قضایی استان به عنوان حلقه امین و منتقل کننده و پیگیر مسائل جامعه به مسئولان مربوطه، فعالیت مشروع و ضابطه‌مندی داشته تا مردم با کمال آرامش و آسایش بتوانند مطالبات خویش را از مسئولان پیگیری کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *