حفظ حدود ۸ هزار فرصت شغلی با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان در ۳ سال گذشته

11:53 - 19 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۱۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
حفظ حدود ۸ هزار فرصت شغلی با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان در ۳ سال گذشته
رئیس کل دادگستری گلستان از حفظ نزدیک به ۸ هزار فرصت شغلی طی ۳ سال گذشته با پیگیری‌های قضایی در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: در ۳ سال گذشته بیش از هزار و ۴۰۰ بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته که در جریان این بازدید‌ها بسیاری از مشکلات و موانع بر سر راه تولید شناسایی و با حضور دستگاه‌های اجرایی برای رفع این موانع تلاش شد.

وی افزود: در این مدت ۲۱۷ واحد تعطیل احیا و از ورشکستگی ۹۸ واحد نیز جلوگیری به عمل آمد که در مجموع با ادامه تولید این  ۳۱۵ واحد تولیدی نزدیک به ۸ هزار واحد شغلی در استان حفظ شد.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین از بازگشت ۲۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی به چرخه تولید استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این، با مدیریت قضایی که صورت گرفت ۲ پروژه پتروشیمی و آشوراده هم در مسیر اجرا قرار گرفت که در توسعه استان اثرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ما در قوه قضاییه خود را موظف می‌دانیم برای رونق تولید کمک کنیم. باید قوانین حمایتی موجود و مصوبات ستاد رفع موانع تولید، توسط دستگاه ها، درست اجرا شود.

آسیابی با انتقاد از اینکه برخی دستگاه‌ها از مصوبات ستاد رفع موانع تولید، تمکین نمی‌کنند، گفت: این اقدام جرم است.

وی ادامه داد: ظرفیت اقتصادی استان بسیار فراتر از وضعیت موجود است و جا دارد صنایع تبدیلی به ویژه در بخش کشاورزی توسعه داده شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *