همکاری مشترک ورزش‌های الکترونیک ایران با ژاپن در دستورکار/ زمینه‌سازی برای حضور سونی و کونامی

14:11 - 18 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۱۷۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
همکاری مشترک ورزش‌های الکترونیک ایران با ژاپن در دستورکار/ زمینه‌سازی برای حضور سونی و کونامی
در دیدار رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک با سفیر کشور ژاپن در ایران، از همکاری و مشارکت دو کشور در این حوزه و از آمادگی دولت ژاپن در مشارکت و همکاری با انجمن ایران در راستای برگزاری مسابقات و تبادل اطلاعات فنی در حوزه تولیدات بازی و حمایت از استارتاپ‌‌ها صحبت شد.

خبرگزاری میزان - صبح امروز لقمان شاورانی رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با تسوکادا تاماکی.سفیر کشور ژاپن در ایران در محل سفارت ژاپن دیدار و ملاقات داشت.

در این جلسه تسوکادا تاماکی سفیر ژاپن در ایران، با ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه، ورزش‌های الکترونیک را مهم‌ترین رشته ورزشی و یکی از بزرگترین صنعت‌های موفق جهان یاد کرد و نقش و جایگاه ایران را در این رشته بسیار مهم و ارزنده خواند.

تسوکادا تاماکی، همکاری و مشارکت دو کشور را در ورزش‌های الکترونیک بسیار مهم و اثرگذار دانست و از آمادگی دولت ژاپن در مشارکت و همکاری با انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیک، تبادل اطلاعات و نظرات فنی در حوزه تولیدات بازی و حمایت از استارتاپ‌های بازی و همچنین تلاش برای ایجاد زمینه مناسب برای حضور شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ ژاپنی در ایران، نظیر شرکت سونی و کونامی اعلام کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *