استقرار ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایلام برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین

13:26 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۰۲۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
استقرار ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایلام برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین
مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان ایلام گفت: هم‌زمان با طرح امداد و نجات اربعین حسینی ۲۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت در محور‌های ارتباطی این استان دایر شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام؛ حمزه محمدی مقدم بیان کرد: این پایگاه‌ها شامل ۱۷ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه موقت در محور‌های ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات امدادی در مسیر تردد زائران اربعین مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی ۳۰۰ نفر در روز از پرسنل و امدادگران و نجاتگران در قالب ۴۰ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی با بکارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس،۲۷ دستگاه خودرو ست نجات سبک و سنگین، ۳ تیم واکنش سریع، ۵ تیم موتوری، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین جهت پشتیبانی و ۳ تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: ۲ فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع درعملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امداد رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *