انتخابات آمریکا|

انتقاد کارزار ترامپ از گزینه معاونت هریس

12:11 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۹۶۲
انتقاد کارزار ترامپ از گزینه معاونت هریس
همزمان با انتخاب معاون از سوی هریس، نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه بار دیگر یکدیگر را هدف حمله لفظی قرار دادند.

خبرگزاری میزان – کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات، پس از انتخاب تیم والز، سناتور ایالت مینه‌سوتا، به‌عنوان معاون خود، با وی در یک کارزار انتخاباتی حاضر شد.

هریس و والز در یک کارزار انتخاباتی در دانشگاه تمپل در فیلادلفیا حاضر شدند.

نامزد حزب دموکرات در اظهارات خود گفت: کمپین ما تنها برای مقابله با دونالد ترامپ نیست، بلکه مبارزه‌ای برای آینده است.

وی بار دیگر ترامپ را هدف حملات لفظی خود قرار داده و یادآور شد: در طول کارم به عنوان دادستان، آزاردهنده‌ها، کلاهبرداران و رشوه‌دهندگان را تحت تعقیب قرار دادم، بنابراین افرادی مانند دونالد ترامپ را می‌شناسم.

کامالا هریس گفت: من دو هفته پیش کارزار انتخاباتی خود را آغاز کردم و امروز اعلام می‌کنم که نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری هستم.

تیم والز نیز در اظهارات خود گفت: ما کشوری می‌خواهیم که اختلافات خود را با رای دادن حل کند، نه با خشونت، همان‌طور که ترامپ می‌خواهد.

واکنش کارزار ترامپ به انتخاب تیم والز

جی‌دی ونس، معاون ترامپ، در واکنش به اینکه تیم والز از سوی هریس به‌عنوان معاون انتخاب شده، گفت که وی یک «چپ‌گرای افراطی» است.

معاون ترامپ بیان کرد: او یک نامزد واقعا چپ افراطی است، او یک فرماندار واقعا چپ افراطی است، اما این واقعیت که کامالا هریس او را انتخاب کرد، فکر می‌کنم قضاوت ضعیفی را نشان می‌دهد و اینکه او آن چیزی را که برای رئیس‌جمهوری متحد لازم است، ندارد.

دونالد ترامپ نیز به انتخاب تیم والز با انتشار بیانیه‌ای کوتاه و غیرمعمول که نامی از فرماندار مینه‌سوتا در آن ذکر نشده بود، پاسخ داد.

وی به فاصله کوتاهی پس از معرفی والز از سوی کامالا هریس، با انتشار پستی عجیب در رسانه اجتماعی خود نوشت: متشکرم!

پیشتازی ترامپ در میان رای‌دهندگان نیویورک

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در میان رای‌دهندگان یهودی در نیویورک پیشتاز شده است.

براساس نظرسنجی موسسه تحقیقاتی سینا، ترامپ حمایت ۵۰ درصد از رای‌دهندگان احتمالی یهودی در نیویورک را به دست آورد که با اختلاف اندکی نسبت به هریس با ۴۹ درصد، پیشی گرفت.

در حالی که پیشتازی ترامپ اندک است، اما نشان‌دهنده تغییر چشمگیر چشم‌انداز رئیس‌جمهور سابق در برابر نامزد دموکرات است؛ در نظرسنجی قبلی سینا ترامپ ۵۲ درصد و بایدن پیش از کناره‌گیری ۴۶ درصد از آرا را از آن خود کرده بودند.

مصاحبه ترامپ با ایلان ماسک

ترامپ با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی خود نوشت که هفته آینده در یک مصاحبه با حضور ایلان ماسک، میلیاردر سرشناس آمریکایی، حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *