رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از زندان میاندوآب با آزادی ۳ نفر و مرخصی ۱۲ نفر موافقت کرد

15:30 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۸۵۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از زندان میاندوآب با آزادی ۳ نفر و مرخصی ۱۲ نفر موافقت کرد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جریان بازدید از زندان میاندوآب به درخواست بیش از ۶۰ نفر از مددجویان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد همچنین با آزادی ۳ نفر از زندانیان واجد شرایط و مرخصی ۱۲ نفر از زندانیان موافقت کرد.

خبرگزاری میزان -  ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه به همراه معاون دادستان انتظامی قضات، دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان میاندوآب و مدیر کل زندان‌های استان در بازدیدی سه ونیم ساعته از زندان میاندوآب بازدید کردند.

عتباتی و همراهان ابتدا در کلاس آموزشی حفظ و قرائت قرآن کریم زندان میاندوآب حاضر شدند و دقایقی را با مددجویان به زمزمه کلام وحی پرداختند.

معاون دادستان انتظامی قضات فرصت پیش آمده را غنیمت شمرد و در نشستی صمیمی با مددجویان به صحبت پرداخت.

وی خطاب به زندانیان حاضر در کلاس که حدود ۸۰ نفر بودند گفت قرآن آثار و برکات بی نظیری در زندگی دارد و این انتخاب شما بسیار ارزشمند است.

وی افزود رابطه با خدا را فراموش نکنید وتقویت کنید چرا که خدا شما را فراموش نمی‌کند و یقینا کمکتان می‌کند. نماز و قرآن بهترین راه ارتباط با خداست لذا از ذکر خدا غافل نشوید.

معاون دادستان انتظامی قضات افزود: حفظ و قرائت قرآن یک سرمایه هست قدر این سرمایه را بدانید.

وی با اشاره به سختی زندان گفت زندگی فراز و نشیب دارد که شما در نشیب زندان قرار گرفته اید و این امتحان الهی است که باید تلاش شود از این امتحان سربلند بیرون آیید چرا که زندان جای تفکر و اندیشه است برای رشد و تعالی معنوی و بهبود وضعیت زندگی و این زندان بهانه‌ای هست که باید موجب تعالی شما شود.

عتباتی و همراهان در ادامه بازدید در بند‌های مختلف زندان میاندوآب حضور یافتند و سپس در واحد فرهنگی زندان با زندانیان صمیمانه دیدار و به درخواست بیش از ۶۰ نفر از آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است با پیگیری‌ها و دستورات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ۳ نفر از زندانیان واجد شرایط در جریان بازدید از زندان آزاد و با مرخصی ۱۲ نفر از زندانیان موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *