مسئولان قضایی کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳ درخواست مردمی رسیدگی کردند

14:56 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۸۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی کهگیلویه و بویراحمد به ۵۳ درخواست مردمی رسیدگی کردند
مسئولان قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مراجعان به درخواست‌های ۵۳ نفر از آنان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونان، به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی و ارشاد و معاضدت قضایی مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی ۵۳  درخواست مردمی را مورد پیگیری و بررسی قرار دادند.  

دیدار‌های مردمی با هدف کاهش فاصله بین مسئولان قضایی و نیز تسهیل در  دسترسی به مسئولان قضایی و دستور تسریع در رسیدگی‌های قضایی روز‌های دوشنبه هر هفته با دریافت وقت ملاقات برگزار می‌شود.

علاوه بر افرادی که از قبل در سامانه وقت دیدار اخذ کرده‌اند،  درخواست‌ها  سایر مراجعه کنندگان به دادگستری استان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بر پایه این گزارش مطالبه وجه و چک، رفع تصرف عدوانی، اثبات مالکیت، اعسار، فروش مال غیر و رسیدگی به درخواست اعمال ماده ۴۷۷ از جمله بیشترین موضوعات و مسائل مطرح شده در جریان این دیدارهاست.  

در برنامه دیدار مردمی امروز دوشنبه ۱۵ مردادماه ۵۳ درخواست مردمی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم قضایی برای رفع مشکلات این مراجعان صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *