دادستان کرمان از مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیریه مهرآفرین خاتم الانبیا بازدید کرد

8:21 - 17 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۷۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان کرمان از مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیریه مهرآفرین خاتم الانبیا بازدید کرد
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست خیریه مهرآفرین خاتم الانبیا شهرستان بردسیر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه دادستان شهرستان بردسیر در راستای رسیدگی به امور محجورین و صغار با حضور در مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست خیریه مهرآفرین خاتم الانبیا از نزدیک با مددجویان و مسؤلین و کارکنان این مرکز دیدار و از قسمت‌های مختلف بازرسی و سرکشی کرد.

وی مسائل متعددی از جمله وضعیت تحصیلی، امکانات و برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی، سلامت و بهداشت کودکان را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات این مراکز قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان یادآور شد: دادستان‌ها پدر معنوی فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند و ضمن قدردانی از زحمات مسئولین خیریه، طی صحبت‌های صمیمانه با کودکان ابراز امیدواری کرد که قطعاً با تلاش و کوشش می‌توانید در آینده به مدارج عالی دست یابید و در زندگی خود موفق باشید.

بازدید شبانه مدعی العموم در کرمان از مرکز گذری و سرپناه شبانه روزی آرامش شهرستان بردسیر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان شامگاه از خدمات سرپناه شبانه بانوان در راستای کاهش آسیب اجتماعی و درمان اعتیاد بازدید کرد و گفت: در این مرکز به مراجعه کنندگان خدماتی شامل استحمام، اسکان شبانه، غذای گرم، ارائه پک‌های بهداشتی و پیگیری معالجه و درمان معتادان بیمار ارائه می‌شود.

مهدی بخشی در گفتگو با مددجویان و بهبودیافتگان، وضعیت نگهداری و خدمات ارائه شده در این مرکز را جویا شد و بیان کرد: سازمان‌ها و ارگان‌های متولی نسبت به بهبود وضعیت این مراکز اهتمام داشته باشند.

دادستان کرمان تصریح کرد: بسیاری از این افراد آسیب دیده اگر در یک بازه زمانی مناسب مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند به خوبی باز اجتماعی شده و به جامعه بازگردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: خیریه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *