دیدار مردمی هفتگی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد مسلم بن عقیل برگزار شد

10:00 - 16 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۷۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار مردمی هفتگی مسئولان قضایی استان زنجان در مسجد مسلم بن عقیل برگزار شد
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع نماز گزاران مسجد مسلم بن عقیل محله کوچه مشکی، ضمن تبیین فلسفه دیدار‌های مردمی، به بیان مسائل مهم حقوقی مبتلابه مردم پرداخت.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی در جمع نماز گزاران مسجد مسلم بن عقیل محله کوچه مشکی، ضمن تبیین فلسفه این دیدار‌ها، به بیان مسائل مهم حقوقی مبتلابه مردم پرداخت.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان ۸۰ درصد پروند‌های موجود در محاکم حقوقی ناشی از عدم آگاهی طرفین قرارداد دانست و گفت: سفارش و تاکید دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) بر محکم کاری در امور خصوصا در امور حقوقی و بیع است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر تعیین تکلیف اسناد عادی بین مردم در خرید و فروش و تصویب قانون جدید توسط مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: باید تمامی اسناد و معاملات غیر رسمی از تاریخ اجرای قانون تا ۵ سال فرصت ثبت آن‌ها بصورت رسمی را دارند وگرنه محاکم این اسناد را به رسمیت نخواهد شناخت.

در ادامه نماز گزاران و اهالی مسجد مسلم ابن عقیل محله کوچه مشکی مشکلات و مسائل حقوقی خود را با معاونین رئیس کل دادگستری زنجان در میان گذاشتند، در این دیدار شهردار منطقه ۲، یکی از مسئولین اوقاف و رئیس کلانتری ۱۱ و مسئولان آب و فاضلاب نیز مسئولین قضایی را همراهی می‌کردند.

مسجد مسلم بن عقیل میزبان دیدار مردمی د‌وشنبه‌های این هفته مسئولین قضایی استان 

بازدید معاون دادستان زنجان از آخرین وضعیت بهسازی و لایروبی زنجانرود محدوده پل تاریخی میرب‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هادی بیات، معاون دادستان زنجان از آخرین وضعیت بهسازی و لایروبی زنجان‌رود محدوده پل تاریخی میربها بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل صنایع دستی و گردشگری استان زنجان نیز حضور داشتند، از آخرین وضعیت عملیات لایروبی و بهسازی محوطه پل تاریخی میربها بازدید به‌عمل آمد.

این عملیات با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان و پیمانکار بخش خصوصی در مراحل پایانی و تکمیل پروژه است. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *