رئیس کل دادگستری زنجان: تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مجتمع گردشگری ظریفان جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین امری ضرورت است

15:14 - 10 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۸۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: تسریع در تکمیل و راه‌اندازی مجتمع گردشگری ظریفان جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین امری ضرورت است
رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اختلاف بین شرکت شهرک‌ها و اداره کل راهداری در فرایند تکمیل مجتمع گردشگری ظریفان با ارائه راهکار لازم بر هم افزایی و تعامل بیش از پیش ادارات برای تسریع در تکمیل پروژه تأکید کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به فصل سرما باید از فرصت باقی مانده حداکثر استفاده را کرده و اجرا و تکمیل پروژه سرعت و شتاب مضاعف داشته باشد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در بازدید از مجتمع گردشگری ظریفان در حال احداث جنب اتوبان زنجان قزوین تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و گردشگری و تسهیل در ایجاد فضای اشتغال حداکثر استفاده را کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه بازدید در جلسه بررسی مشکلات مجتمع گردشگری ظریفان فی المجلس دستورات لازم برای تسریع در تکمیل و راه اندازی این مجموعه را جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین صادر کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اختلاف بین شرکت شهرک‌ها و اداره کل راهداری در فرایند تکمیل مجتمع گردشگری ظریفان با ارائه راهکار لازم بر هم افزایی و تعامل بیش از پیش ادارات برای تسریع در تکمیل پروژه تأکید کرد و گفت: با توجه به نزدیکی به فصل سرما باید از فرصت باقی مانده حداکثر استفاده را کرده و اجرا و تکمیل پروژه سرعت و شتاب مضاعف داشته باشد.

در این بازدید دادستان مرکز استان زنجان، مدیران کل راهداری و میراث فرهنگی استان و مدیر عامل شرکت شهرک‌ها و رئیس پلیس راه نیز وی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *