رئیس کل دادگستری ایلام از زندان شهرستان دره‌شهر بازدید کرد

11:08 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۴۱۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری ایلام از زندان شهرستان دره‌شهر بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان ایلام با حضور در زندان دره‌شهر، با مددجویان این زندان دیدار و به تقاضا‌های آنان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- در بازدید چند ساعته رئیس کل دادگستری ایلام از زندان شهرستان دره‌شهر که معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان، رؤسای دادگستری شهرستان‌های دره شهر و آبدانان و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر نیز حضور داشتند، با متهمین و محکومین این زندان دیدار و از بخش‌های ستادی و اداری زندان بازدید و نحوه ارائه خدمات مختلف به مددجویان بررسی شد.

تعدادی از متهمین و محکومین نیز تقاضا‌های خود را مستقیما به رئیس کل دادگستری استان ایلام ارائه و به صورت چهره به چهره با وی گفت‌وگو که دستورات لازم به منظور اعطای مرخصی، بررسی مجدد پرونده‌ها، تقاضای عفو و بخشودگی، آزادی مشروط صادر شد.

 علی‌محمدی در اثنای این بازدید با اشاره به بخشنامه اخیر معاونت اول قوه قضاییه در زمینه پایش وضعیت متهمین بازداشتی تاکید کرد: همکاران قضایی رسیدگی کننده باید شرایط لازم را برای پذیرش قرار‌های تامینی نظیر وثیقه و کفالت فراهم و به صورت مستمر وضعیت متهمین بازداشتی در کل استان مورد رصد، پایش و بررسی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در این بازدید وضعیت رعایت قانون حفظ حقوق شهروندی و احترام به آزادی‌های مشروع مددجویان در زندان بررسی شد که الحمدلله مشکل خاصی نبوده و نقض قانون مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *