رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتقامی سخت‌تر از گذشته پیش روی رژیم صهیونیستی است

15:25 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۵۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: انتقامی سخت‌تر از گذشته پیش روی رژیم صهیونیستی است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار گرفتن در سراشیبی سقوط و شکست‌های پی‌درپی در میدان، رژیم صهیونیستی را وادار به انجام اقدامات جنایتکارانه کرده است، گفت: با ترورشهید هنیه، انتقامی سخت‌تر از گذشته پیش روی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

خبرگزاری میزان - ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره شهادت اسماعیل هنیه، گفت: عقبه و ریشه‌های اقدامات رژیم صهیونیستی که این روز‌ها به هر وسیله‌ای برای بقای خود متوسل می‌شود حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که رژیم صهیونیستی را وادار به این دست اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه کرده، قرار گرفتن در سراشیبی سقوط و شکست‌های پی در پی در میدان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که بدون شک این اقدام رژیم صهیونیستی هم محکوم به شکست است خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی، جبهه مقاومت و همه دلدادگان مکتب اسلام بر این باور باشند که شاهد سقوط و شکست قطعی رژیم صهیونیستی خواهند بود.

عزیزی با بیان اینکه مجامع بین المللی باید نسبت به حادثه ترور شهید هنیه ادای وظیفه کنند اظهار داشت: این در حالیست که ما امروز در میدان عمل تنها شاهد محکومیت این حجم از جنایت در مقام بیان و برخورد‌های دوگانه در موضوع حقوق بشر هستیم.

وی ادامه داد: این که ما صرفاً به سازمان‌های بین المللی متوسل شویم تنها وظیفه جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان نیست بلکه آمادگی برای رویارویی بیش از پیش و آمادگی برای برخورد با رفتار‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی، عقبه و پشتیبانان و حمایت کنندگان یکی از بحث‌های جدی همه کشور‌های مسلمان، همه سازمان‌ها و همه جوامعی است که امروز شاهد این جنایات هسنتد و فقط به اظهار تاسف و بعضا محکوم کردن شعاری، این جنایت می‌پردازند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ما باید از فرصت سازمان‌های بین المللی استفاده کرده و مسیر حقوقی کار را دنبال کنیم. باید این سازمان‌ها را وادار به انجام وظایف خود کنیم، اما این اقدام به تنهایی کافی نیست. آمادگی برای برخورد قاطع با رژیم کودک کش صهیونیست، باید حتما مورد توجه کشور‌های آزادیخواه و همه ملت مسلمان به ویژه جبهه مقاومت قرار گیرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: قطعا ما در مسیر قانون گذاری هر موضوع، لایحه و طرحی را که به جبهه مقاومت کمک کند را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: شهادت امثال شهید هنیه روحیه جبهه مقاومت را تقویت و باور آن‌ها به این مسیر را مستحکم‌تر خواهد کرد. شهادت شهید هنیه، شهید شکر در لبنان، شهدای ما در سوریه و فرماندهان مقاومت فرصت‌هایی را برای شکست‌های آتی رژیم صهیونیستی فراهم می‌کند و بدون شک باید این را بپذیریم مردابی که رژیم صهیونیستی در آن قرار گرفته غیرقابل بازگشت است و انتقامی سخت‌تر از گذشته در پیش روی او است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *