دادستان شهرستان اسکو به معضل پسماند شهر جدید سهند ورود کرد

15:31 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرستان اسکو به معضل پسماند شهر جدید سهند ورود کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، معضل بوی نامطلوب پسماند شهر جدید سهند را حل کرد.

خبرگزاری میزان _ حسین وطن خواه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از عملیات تخلیه و بهسازی محل دفن پسماند شهر سهند بازدید کرد.

در پی تجمیع چندین ماهه زباله‌های شهر جدید سهند در محل پسماند زباله سهند و انتشار بوی نامطلوب شیرآبه‌های پسماند زباله در مناطق مسکونی نزدیک محل دفن پسماندها، هفته قبل دادستان اسکو به همراه شهردار شهر جدید سهند و مسئولین مرتبط از محل بازدید و دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد تا هر چه سریعتر پیمانکار مربوطه نسبت تخلیه زباله‌های انباشته شده و همچنین رفع بوی نامطلوب اقدامات لازم را انجام دهند.

وطن خواه گفت: در بازدید دوباره‌ای که از محل دپوی زباله‌ها انجام شد، اقدامات مناسب جهت تخلیه زباله‌های انباشته شده انجام شده است.

در ادامه نسبت به رفع بوی نامطلوب شیرآبه‌های پسماند‌ها با آهک پاشی روی خاک‌های محل دفع پسماند و دیگر اقدامات بهداشتی دیگر برای رفع بوی نامطلوب زباله‌ها دستورات لازم از سوی دادستانی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو اظهار کرد: مردم برای ما اولویت اول و آخر هستند و مجموعه قضایی از هر اقدام قانونی که در راستای خدمت به شهروندان باشد حمایت می‌کند.

وطن خواه همچنین تسریع امور در راه خدمت رسانی به مردم را لازمه کار ارگان‌ها دانست و گفت: اقدام و عمل برای ما اولویت است و نامه نگاری و بروکراسی‌های اداری نباید مانع خدمت خالصانه به مردم شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *