رئیس جمهور: ایران و چین از ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری‌های مشترک برخوردارند

14:28 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور: ایران و چین از ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری‌های مشترک برخوردارند
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران و چین از ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری‌های مشترک برخوردارند، گفت: چین از همه ظرفیت‌های خود برای محکوم کردن جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی استفاده کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پاد، مسعود پزشکیان در دیدار با «پنگ چینگ هوآ» فرستاده ویژه رئیس جمهور و نایب رئیس کنگره ملی خلق چین، که به منظور شرکت در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران به تهران سفر کرده بود؛ با بیان اینکه ایران و چین از ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری‌های مشترک برخوردارند، بر اجرایی شدن هر چه سریعتر توافقات انجام شده بین مقامات دو کشور به ویژه در دو موضوع مهم تکمیل طرح بزرگ «کمربند راه» و برنامه ۲۵ ساله همکاری‌های مشترک میان دو کشور تاکید کرد.

پزشکیان با بیان اینکه ایران و چین از ظرفیت‌های عظیمی برای همکاری‌های مشترک برخوردارند، گفت: چین از همه ظرفیت‌های خود برای محکوم کردن جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی استفاده کند.

در ادامه این دیدار فرستاد ویژه رئیس جمهور چین نیز در این دیدار ضمن تبریک و ابلاغ سلام و آرزوهای نیک رئیس جمهور چین برای موفقیت پزشکیان در دوره ریاست جمهوری، ایران را کشوری مهم در منطقه و شریکی راهبردی برای چین دانست و تصریح کرد: چین برای روابط با ایران اهمیت زیادی قائل بوده و خواستار توسعه هر چه بیشتر این روابط است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دولت چهاردهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *