رضایی: پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به جنایت کریه صهیونیست‌ها خواهیم داد

13:49 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۰۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رضایی: پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به جنایت کریه صهیونیست‌ها خواهیم داد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خون‌خواهی شهید هنیه حتما به وقوع خواهد پیوست و صهیونیست‌ها پاسخ پشیمان‌کننده‌ای می‌گیرند.

خبرگزاری میزان - ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ما در کنار ملت فلسطین عزادار شهید هنیه است.

وی ادامه داد: شهید هنیه قهرمان دفاع از سرزمین خود و حقوق بشر بود؛ او در ماه‌های اخیر به عنوان یک شخصیت دیپلماتیک و سیاسی پیگیر دفاع از حق و حقوق فلسطینیان و پایان آتش بس و برقراری صلح بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: خونخواهی شهید هنیه حتما به وقوع خواهد پیوست و ما پاسخ پشیمان کننده به جنایت کریه صهیونیست‌ها خواهیم داد.

رضایی تاکید کرد: ما مانند آن‌ها دزدانه عمل نخواهیم کرد و همانند عملیات وعده صادق که رسماً و علنا ًدر برابر صهیونیست‌ها ایستادگی کردیم و پاسخ دادیم این بار هم پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: البته حتما خود حماس و گروه‌های مقاومت این جنایت بزرگ را تلافی خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اقدام رژیم صهیونیستی حمله به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بود که طبق منشور سازمان ملل متحد و حقوق بین الملل حق پاسخگویی برای ما محفوظ است.

رضایی گفت: با افتخار از تمامیت ارضی خود دفاع خواهیم کرد و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی افزود: شهادت شهید هنیه منجر به پایدارتر شدن و توسعه مقاومت خواهد شد و این ادعا مبتنی بر تجربیات گذشته است. بعد از عملیات طوفان الاقصی که منطقه را وارد یک دوران جدیدی کرده است حتما دامنه فعالیت و اثرگذاری فلسطینیان خیلی بیشتر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *