کنعانی: ترور مقام سیاسی فلسطینی ناشی از تروریسم سازمان‌یافته و فراسرزمینی رژیم صهیونیستی است

10:07 - 11 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۹۹۴
کنعانی: ترور مقام سیاسی فلسطینی ناشی از تروریسم سازمان‌یافته و فراسرزمینی رژیم صهیونیستی است
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن توصیف اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به عنوان ترور فراسرزمینی، تصریح کرد که رژیم صهیونیستی بی‌تردید تهدیدی خطرناک برای امنیت و صلح جهانی است که هیچ ارزشی برای قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل قائل نیست.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه را ترور فراسرزمینی و سازمان‌یافته توصیف کرد.

وی نوشت: اقدام رژیم صهیونیستی در ترور یک مقام عالی‌رتبه سیاسی فلسطینی که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بوده است، چیزی جز یک ترور فراسرزمینی و تروریسم دولتی و سازمان یافته نیست!

کنعانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بی‌تردید تهدیدی خطرناک برای امنیت و صلح جهانی است که هیچ ارزشی برای قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل قائل نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه در انتقاد از سکوت و بی‌تفاوتی جامعه بین‌المللی نیز تصریح کرد: سکوت، بی‌تفاوتی و یا بی‌عملی کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در برابر چنین جنایت هولناکی، به منزله تشویق تروریسم دولتی و فراسرزمینی و فراهم ساختن زمینه تداوم اقدام‌های ماجراجویانه و خطرآفرین رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی کشور‌ها و صلح، ثبات و امنیت بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *