نماینده حماس در تهران: شهادت هنیه آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

15:04 - 10 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۸۹۲
نماینده حماس در تهران: شهادت هنیه آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است
نماینده جنبش حماس در تهران ضمن توصیف شخصیت اسماعیل هنیه، بر لزوم ادامه راه مقاومت تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران طی گفت‌وگو با خبر ساعت ۱۴، در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش، گفت: شهادت هنیه خسارتی بزرگ به کل جهان اسلام و انسانیت بوده و قابل جبران نیست. 

قدومی با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها از ۷۴ سال قبل همواره متحمل جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی شده‌اند، اظهار کرد: هر زمان که یک مجاهد فلسطینی به شهادت می‌رسد، یک مجاهد دیگر پیدا شده و همان راه را ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین شهادت هنیه یک راه نوین را برای جوانان فلسطینی، یعنی راه عزت و کرامت، باز کرد. 

قدومی با استناد به پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره فرمودند، مجازات رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید سنگین‌تر باشد؛ زیرا اسماعیل هنیه صرفا یک نفر نبود، بلکه یک ایده بود؛ او نماینده جهان اسلام و انسانیت بود. 

مقام حماس در تشریح شخصیت اسماعیل هنیه، عنوان کرد: هنیه شخصیت چند بعدی داشت؛ او شخصیت دینی، سیاسی و دیپلماسی بود؛ او همچنین یک شخصیت بین‌المللی داشت.

وی تاکید کرد: عمل گستاخانه‌ای که دشمن ما انجام داد، آغاز نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ ما مطمئن هستیم که خون مبارک هنیه و همراه او به نابودی رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد. 

قدومی همچنین اظهار کرد: این خون الهام‌بخش جوانان خواهد بود؛ همه دیدیم که چگونه عملیات طوفان الاقصی الهام‌بخش خلبان آمریکایی شد؛ این عملیات باعث شد تا افراد غیر مسلمان و غیر عرب نیز برای دفاع از حق مظلومان فلسطین و اعتراض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها رفتند. 

نماینده جنبش حماس، تصریح کرد: این جنایت در جلوی دیدگان جهان مدعی دموکراسی انجام شد؛ این امتحان بزرگی برای انسانیت است؛ آیا نتانیاهو مجرم، و یا حامیانش یعنی بایدن و ترامپ این رژیم را مجازات می‌کنند یا از این کار فرار می‌کنند؟ این پرسش بزرگی است. 

قدومی، خاطرنشان کرد: این مجرم تنها علیه فلسطین جنایت نمی‌کند؛ بلکه این رژیم این جنایت را در کشوری مستقل و آزاد ایران انجام داده است. 

وی تاکید کرد: پاسخ به این جنایت باید بسیار محکم و خیلی موثر باشد.

نماینده جنبش حماس در تهران، گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی عزم فلسطینی‌ها را بیش از پیش راسخ‌تر می‌کند؛ زیرا راهی به جز مقاومت وجود ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *